Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jobb inom skidvärlden - Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Newlund" data-source="post: 1079621" data-attributes="member: 125132"><p>Finns också ett alternativ där man jobbar som ett djur hemma och sparar allt för att sedan bara leva där nere. Det är najs för man kan hinna med allt då. Dock kan det bli drygt i längden att inte ha någon kontinuitet i vardagen så jag har alltid haft något jobb en eller två dagar i veckan mest bara för att ha något annat att göra. Om du måste ha ett jobb så är disken på restaurang typ de bästa som sagt. Visst man får ingen dricks osv men man får gå ifrån jobbet innan servitörerna oftast och man får mat. Lönen är ändå obefintlig när man jobbar på en skidort tyvärr så det bästa man kan göra är att hitta ett jobb där man får bara boende eller boende och lön! Mina jobb fick jag genom privata kontakter. Andra vet jag har bara bokat hotell för en vecka tidigt innan liften öppnat och sen bara gått runt till olika ställen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Newlund, post: 1079621, member: 125132"] Finns också ett alternativ där man jobbar som ett djur hemma och sparar allt för att sedan bara leva där nere. Det är najs för man kan hinna med allt då. Dock kan det bli drygt i längden att inte ha någon kontinuitet i vardagen så jag har alltid haft något jobb en eller två dagar i veckan mest bara för att ha något annat att göra. Om du måste ha ett jobb så är disken på restaurang typ de bästa som sagt. Visst man får ingen dricks osv men man får gå ifrån jobbet innan servitörerna oftast och man får mat. Lönen är ändå obefintlig när man jobbar på en skidort tyvärr så det bästa man kan göra är att hitta ett jobb där man får bara boende eller boende och lön! Mina jobb fick jag genom privata kontakter. Andra vet jag har bara bokat hotell för en vecka tidigt innan liften öppnat och sen bara gått runt till olika ställen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jobb inom skidvärlden - Hjälp!
Tillbaka
Topp