Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb och boende i BAD GASTEIN österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeeGee" data-source="post: 771788" data-attributes="member: 64569"><p>Jag var inte ironisk :O Menade verkligen att man borde ha koll på bad gastein om man varit där 7 säsonger :o</p><p></p><p>Men ska hjälpa dig i alla fall, trots att ja bara säsongat där en gång:</p><p>Bartenderjobb:</p><p>haeggbloms</p><p>silverbullet</p><p>eden</p><p>blockhäuser </p><p>den runda lila baren vid stubnerkogel</p><p>revolution</p><p></p><p>städjobb:</p><p>belleveualm 1 dag i veckan vanligvist lördagar ibland kan du hoppa in nån gång mitt i veckan om du har tur.</p><p>alla andra hotell</p><p></p><p>diskjobb:</p><p>regina </p><p></p><p>Gå bara in o fråga trevligt om de söker personal.</p><p></p><p>I vissa av jobben ingår boende.</p><p></p><p>prova också på krone hostel, diverse jobb där boende o frulle ingår.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeeGee, post: 771788, member: 64569"] Jag var inte ironisk :O Menade verkligen att man borde ha koll på bad gastein om man varit där 7 säsonger :o Men ska hjälpa dig i alla fall, trots att ja bara säsongat där en gång: Bartenderjobb: haeggbloms silverbullet eden blockhäuser den runda lila baren vid stubnerkogel revolution städjobb: belleveualm 1 dag i veckan vanligvist lördagar ibland kan du hoppa in nån gång mitt i veckan om du har tur. alla andra hotell diskjobb: regina Gå bara in o fråga trevligt om de söker personal. I vissa av jobben ingår boende. prova också på krone hostel, diverse jobb där boende o frulle ingår. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb och boende i BAD GASTEIN österrike
Tillbaka
Topp