Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb och boende i BAD GASTEIN österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JoBA" data-source="post: 812882" data-attributes="member: 45826"><p>Angående reseledarkursen så kan jag inleda med att säga att; man ska inte förvänta sig något jobb.</p><p>De i min grupp som fick jobb tycker jag var de enda som gjorde sig riktigt bra som reseledare och jag tror man känner på sig efter två dagar på kursen om man passar för jobbet eller inte. Iövrigt tyckte jag kursen var sjukt lyckad och jag hade jävligt roligt, framförallt var det kul att träffa alla andra likasinnade människor från hela Sverige! Jag lärde mig extremt mycket, kursen är slitig men jag tyckte det var kul att se hur man lyckas prestera efter att ha varit uppe till och öl:at till kl 1 och sedan bli väckt kl 4.</p><p>Försök bara ha så kul som möjligt under kursen, enligt mig så var det väl investerade pengar!</p><p></p><p>Jag fick dock inget jobb, motiveringen var att jag skulle vantrivas med att hålla pistvisning hela dagen och aldrig få åka skidor "på riktigt"... Så det blev en säsong i BG, och det var det bästa jag gjort hittills i livet! Hoppas att den kommande säsongen (som jag spenderar i Val d'Isere) blir minst lika bra! Kröka hårt på Häggis och käka mycket pizza på Revo!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JoBA, post: 812882, member: 45826"] Angående reseledarkursen så kan jag inleda med att säga att; man ska inte förvänta sig något jobb. De i min grupp som fick jobb tycker jag var de enda som gjorde sig riktigt bra som reseledare och jag tror man känner på sig efter två dagar på kursen om man passar för jobbet eller inte. Iövrigt tyckte jag kursen var sjukt lyckad och jag hade jävligt roligt, framförallt var det kul att träffa alla andra likasinnade människor från hela Sverige! Jag lärde mig extremt mycket, kursen är slitig men jag tyckte det var kul att se hur man lyckas prestera efter att ha varit uppe till och öl:at till kl 1 och sedan bli väckt kl 4. Försök bara ha så kul som möjligt under kursen, enligt mig så var det väl investerade pengar! Jag fick dock inget jobb, motiveringen var att jag skulle vantrivas med att hålla pistvisning hela dagen och aldrig få åka skidor "på riktigt"... Så det blev en säsong i BG, och det var det bästa jag gjort hittills i livet! Hoppas att den kommande säsongen (som jag spenderar i Val d'Isere) blir minst lika bra! Kröka hårt på Häggis och käka mycket pizza på Revo! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobb och boende i BAD GASTEIN österrike
Tillbaka
Topp