Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jobb som skidlärare i Alperna, Österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NP96" data-source="post: 1022999" data-attributes="member: 144555"><p>Tack så mycket för svaren!</p><p>Ja, jag gör nog så att jag mailar runt lite och ser vad jag får för svar. Jag har även nu läst lite och funderar på att kanske vara reseledare en/flera säsong(er) istället då det stod att man inte har så mycket fritid över för egen skidåkning som skidlärare, men jag har ju god tid på mig att bestämma något. Men att jobba i Österrike (eller iaf Alperna) känns som ett måste!</p><p></p><p>/Niclas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NP96, post: 1022999, member: 144555"] Tack så mycket för svaren! Ja, jag gör nog så att jag mailar runt lite och ser vad jag får för svar. Jag har även nu läst lite och funderar på att kanske vara reseledare en/flera säsong(er) istället då det stod att man inte har så mycket fritid över för egen skidåkning som skidlärare, men jag har ju god tid på mig att bestämma något. Men att jobba i Österrike (eller iaf Alperna) känns som ett måste! /Niclas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jobb som skidlärare i Alperna, Österrike
Tillbaka
Topp