Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
jobb
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carrwik" data-source="post: 73225" data-attributes="member: 38085"><p>Jag har precis kommit tillbaka efter min andra säsong. Det absolut bästa är att jobba ihop cash under hösten och bara glida när man är iväg. När det ligger en halvmeter puder så är det inte särskilt roligt att behöva jobba. Mitt råd är alltså att inte jobba. Måste man dessvärre jobba så finns de flesta jobben inom restaurang. Åk ner tidigt på säsongen (senast 1:a dec) och gå runt och fråga efter jobb som diskare, diskplockare, servering, kock, bartender, garderobier, på barer och hotell. </p><p>Good luck.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carrwik, post: 73225, member: 38085"] Jag har precis kommit tillbaka efter min andra säsong. Det absolut bästa är att jobba ihop cash under hösten och bara glida när man är iväg. När det ligger en halvmeter puder så är det inte särskilt roligt att behöva jobba. Mitt råd är alltså att inte jobba. Måste man dessvärre jobba så finns de flesta jobben inom restaurang. Åk ner tidigt på säsongen (senast 1:a dec) och gå runt och fråga efter jobb som diskare, diskplockare, servering, kock, bartender, garderobier, på barer och hotell. Good luck. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
jobb
Tillbaka
Topp