Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Jobb
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 591243" data-attributes="member: 98886"><p>Jag tror det kan stämma att alla inte lägger upp att dom behöver anställda. </p><p>Men du ska ju som jag bo på staff hottel vi kommer snacka ihop oss och kunna hjälpa varandra på plats helt klart.</p><p>Som sagt jag har tryckt upp 100 cv och man kan säga att jag ska knacka dörr hos alla företag och erbjuda mina tjänster till slut måste någon nappa.</p><p>Annas har jag en ide om ett eget företag som jag kan starta men då behöver jag minst 3 anställda till. Kan berätta mer när vi ses på staff. fast jag kommer inte förens 13 december till staff hottel fram tills dess bor jag på nya lundsgården.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 591243, member: 98886"] Jag tror det kan stämma att alla inte lägger upp att dom behöver anställda. Men du ska ju som jag bo på staff hottel vi kommer snacka ihop oss och kunna hjälpa varandra på plats helt klart. Som sagt jag har tryckt upp 100 cv och man kan säga att jag ska knacka dörr hos alla företag och erbjuda mina tjänster till slut måste någon nappa. Annas har jag en ide om ett eget företag som jag kan starta men då behöver jag minst 3 anställda till. Kan berätta mer när vi ses på staff. fast jag kommer inte förens 13 december till staff hottel fram tills dess bor jag på nya lundsgården. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Jobb
Tillbaka
Topp