Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
jobb?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Adde_o" data-source="post: 51412" data-attributes="member: 35080"><p>Den 20:e är ganska bra tid att åka dit. då har ni god chans att få jobb och bostad. Jobb är ganska svårt att fixa hemifrån. men ett tips e att ni kan ringa till sport resor, och tjata på dem att få jobbet som Bagageförare. men då behöver ni körkort vill säga...</p><p>som bagageförare så jobbar man på lördagar, och kör ut sportresors gästers bagage till deras hotell. riktigt soft jobb. men det ger ju inte så mycket pengar. men det är ju iallafall en liten säkerhet..</p><p></p><p>Bostad kan oxå va lite klurigt. jag fixade mitt när jag komfram dit..o då kom jag den 9:e dec. men det är bara gå direkt till turistinformationen o kolla på deras yttervägg. där e det en karta över hela byn och tele numer till alla pensionat o chalet´s. det finns telefon där på väggen oxå som man får använda gratis.</p><p></p><p>annars kan ni beställa kataloger från resebolagen, o ringa dit ner själva...</p><p></p><p></p><p>lycka till!!!</p><p></p><p>St.Anton ROCKAR!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Adde_o, post: 51412, member: 35080"] Den 20:e är ganska bra tid att åka dit. då har ni god chans att få jobb och bostad. Jobb är ganska svårt att fixa hemifrån. men ett tips e att ni kan ringa till sport resor, och tjata på dem att få jobbet som Bagageförare. men då behöver ni körkort vill säga... som bagageförare så jobbar man på lördagar, och kör ut sportresors gästers bagage till deras hotell. riktigt soft jobb. men det ger ju inte så mycket pengar. men det är ju iallafall en liten säkerhet.. Bostad kan oxå va lite klurigt. jag fixade mitt när jag komfram dit..o då kom jag den 9:e dec. men det är bara gå direkt till turistinformationen o kolla på deras yttervägg. där e det en karta över hela byn och tele numer till alla pensionat o chalet´s. det finns telefon där på väggen oxå som man får använda gratis. annars kan ni beställa kataloger från resebolagen, o ringa dit ner själva... lycka till!!! St.Anton ROCKAR!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
jobb?
Tillbaka
Topp