Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobba Bad Gastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anniz_anniz" data-source="post: 182352" data-attributes="member: 64134"><p>Hej!</p><p></p><p>Annika heter jag, är 21 år och har gjort 2 tidigare säsonger i Åre. Där jobbade jag som servitris och frukostvärdinna på étt hotell mitt i pisten.</p><p>Jag är seriös och social. Jag älskar att åka skidor och att träffa nya människor.</p><p>Jag har tidigare erfarenhet från butiksarbete både genom Stadium och i olika matbukter som Willys och Coop forum. Jag har god kassavana.</p><p></p><p>Jag har så gott som hittat boende över säsongen och jag skulle gärna arbeta/praktisera hos dig/er!</p><p></p><p>Jag är glad, seriös och öppensinnad!</p><p></p><p>Jag är inskriven hos arbetsförmedlningen som arbetssökande.</p><p></p><p>Jag skickar gärna över mitt CV med foto.</p><p></p><p>Vill du/ni nå mig så nås jag bäst på 0735-06 36 67, eller via mail; annica_hoglund@hotmail.com</p><p></p><p></p><p>Vänliga hälsningar</p><p></p><p>Annika Höglund</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anniz_anniz, post: 182352, member: 64134"] Hej! Annika heter jag, är 21 år och har gjort 2 tidigare säsonger i Åre. Där jobbade jag som servitris och frukostvärdinna på étt hotell mitt i pisten. Jag är seriös och social. Jag älskar att åka skidor och att träffa nya människor. Jag har tidigare erfarenhet från butiksarbete både genom Stadium och i olika matbukter som Willys och Coop forum. Jag har god kassavana. Jag har så gott som hittat boende över säsongen och jag skulle gärna arbeta/praktisera hos dig/er! Jag är glad, seriös och öppensinnad! Jag är inskriven hos arbetsförmedlningen som arbetssökande. Jag skickar gärna över mitt CV med foto. Vill du/ni nå mig så nås jag bäst på 0735-06 36 67, eller via mail; annica_hoglund@hotmail.com Vänliga hälsningar Annika Höglund [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobba Bad Gastein
Tillbaka
Topp