Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobba i Banff o fira jul:)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erika-P" data-source="post: 1045866" data-attributes="member: 76217"><p>Hej! </p><p>Jag ska arbeta som skidlärare i Banff nov-april. Aldrig varit i Kanada,drar själv o vill gärna hitta lite kompisar som kommer vara där i vinter.. kanske fira lite jul ihop<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />.</p><p></p><p>Är också intresserad av boende me skönt folk ,dock lite mer långsiktigt då jag ska jobba där.</p><p></p><p>Ha de gott!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erika-P, post: 1045866, member: 76217"] Hej! Jag ska arbeta som skidlärare i Banff nov-april. Aldrig varit i Kanada,drar själv o vill gärna hitta lite kompisar som kommer vara där i vinter.. kanske fira lite jul ihop:). Är också intresserad av boende me skönt folk ,dock lite mer långsiktigt då jag ska jobba där. Ha de gott! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobba i Banff o fira jul:)
Tillbaka
Topp