Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Jobba i Branäs 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lenalovisa" data-source="post: 1047241" data-attributes="member: 144233"><p>Oh please, nu tycker jag att ni är negativa! Det blir vad man gör det till och går man in för att ha en skitkul säsong och träffa massa roliga människor så gör man det. De tre (!) vintrarna jag har varit där har varit otroligt roliga <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Festen är som sagt helt okej fredag-lördag, men vill man ha mer fest så är det bara att dra ihop ett gäng, folk brukar hänga på. Jag har träffat några av de roligaste och skönaste personerna jag känner där uppe och jag har aldrig ångrat att jag åkte dit. </p><p>Hoppas att ni får en grym säsong med mycket snö <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lenalovisa, post: 1047241, member: 144233"] Oh please, nu tycker jag att ni är negativa! Det blir vad man gör det till och går man in för att ha en skitkul säsong och träffa massa roliga människor så gör man det. De tre (!) vintrarna jag har varit där har varit otroligt roliga :) Festen är som sagt helt okej fredag-lördag, men vill man ha mer fest så är det bara att dra ihop ett gäng, folk brukar hänga på. Jag har träffat några av de roligaste och skönaste personerna jag känner där uppe och jag har aldrig ångrat att jag åkte dit. Hoppas att ni får en grym säsong med mycket snö :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Jobba i Branäs 14/15
Tillbaka
Topp