Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jobba i Breck?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="P-to-the-G" data-source="post: 913640" data-attributes="member: 87358"><p>Ja vi har ju tid att ansöka om något slags jobb visum i USA men jag har svårt att komma fram till vilket slags visum som skulle kunna passa oss. Jag kommer ihåg när jag var i Colorado och träffade ett par på bussen som säsongs jobbade där med visum men jag kommer inte fram till vilket slags visum dom var där på? Är det än värt att jobba där eller ska man satsa på att ha alla pengarna man behöver med sig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="P-to-the-G, post: 913640, member: 87358"] Ja vi har ju tid att ansöka om något slags jobb visum i USA men jag har svårt att komma fram till vilket slags visum som skulle kunna passa oss. Jag kommer ihåg när jag var i Colorado och träffade ett par på bussen som säsongs jobbade där med visum men jag kommer inte fram till vilket slags visum dom var där på? Är det än värt att jobba där eller ska man satsa på att ha alla pengarna man behöver med sig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jobba i Breck?
Tillbaka
Topp