Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jobba i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter_K" data-source="post: 128086" data-attributes="member: 26232"><p>Nu ska jag ta det här lugnt och tydligt utan ironi eller andra konstigheter så alla förstår:</p><p></p><p>Jag är en av de oupplysta själarna som ännu inte fattat vad som är så fantastiskt med Chamonix, trots ett flertal besök där. Om någon känner för att visa mig vad som är så bra med Chamonix skulle jag vara oerhört tacksam. Välj en dag vilkensomhelst i vinter utom de fem första helgerna 2006 (då är jag upptagen med annat) och säg en tid och en plats i Chamonix så dyker jag och mina skidor upp där då. Det räcker oftast med förvarning nån eller några dagar innan så kan vi tajma in nån dag efter ett rejält snöfall. Som kompensation för guidningen kan jag göra samma tjänst tillbaka en dag i nån annan ort i Haute-Savoie.</p><p></p><p>Dave: För skidåkning på vardagar finns det något här i Schweiz som heter semester. Eller är det du som är bitter för att folk upptäckt att du tillbringar mer tid i baren än på berget? ;-) <a href="http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=17030" target="_blank">http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=17030</a> Är det därför du tolkar varje påhopp på Chamonix som ett personligt påhopp på dig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter_K, post: 128086, member: 26232"] Nu ska jag ta det här lugnt och tydligt utan ironi eller andra konstigheter så alla förstår: Jag är en av de oupplysta själarna som ännu inte fattat vad som är så fantastiskt med Chamonix, trots ett flertal besök där. Om någon känner för att visa mig vad som är så bra med Chamonix skulle jag vara oerhört tacksam. Välj en dag vilkensomhelst i vinter utom de fem första helgerna 2006 (då är jag upptagen med annat) och säg en tid och en plats i Chamonix så dyker jag och mina skidor upp där då. Det räcker oftast med förvarning nån eller några dagar innan så kan vi tajma in nån dag efter ett rejält snöfall. Som kompensation för guidningen kan jag göra samma tjänst tillbaka en dag i nån annan ort i Haute-Savoie. Dave: För skidåkning på vardagar finns det något här i Schweiz som heter semester. Eller är det du som är bitter för att folk upptäckt att du tillbringar mer tid i baren än på berget? ;-) [URL]http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=17030[/URL] Är det därför du tolkar varje påhopp på Chamonix som ett personligt påhopp på dig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Jobba i Chamonix
Tillbaka
Topp