Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Jobba i/flytta till Mo I Rana
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Noll" data-source="post: 961584" data-attributes="member: 131568"><p>Hej!</p><p>Jag ska bila imorgon umeå- mo i rana för jag ska på provanställning på torsdag i en klädaffär som ligger i Mo i rana, förhoppningsvis så får jag jobbet. Har en känsla i kroppen av att jag kommer att få det. Jag flyttar upp själv.</p><p></p><p>för att vara förberedd har jag lite funderingar om: </p><p>Hur är det att bo i Mo i rana? Hur är byn?</p><p>Är det smidigare att bo i Hemavan?</p><p>Finns det något speciellt man bör tänka på?</p><p>Finns det någon som pendlar dessa vägar?</p><p></p><p>BOENDE - skit svårt att få tag i.</p><p>Finns det något kollektivboende?</p><p>Hur ska man på lättast sätt få tag i en hybelleiglighet/leilighet?</p><p>Jag har sökt överallt men jag får inte tag i några bra boenden. Vilka områden bör man inte flytta till? För jag har hört att Gruben är lite annars, men å andra sidan verkar ju de flesta lägenheterna ligga där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Noll, post: 961584, member: 131568"] Hej! Jag ska bila imorgon umeå- mo i rana för jag ska på provanställning på torsdag i en klädaffär som ligger i Mo i rana, förhoppningsvis så får jag jobbet. Har en känsla i kroppen av att jag kommer att få det. Jag flyttar upp själv. för att vara förberedd har jag lite funderingar om: Hur är det att bo i Mo i rana? Hur är byn? Är det smidigare att bo i Hemavan? Finns det något speciellt man bör tänka på? Finns det någon som pendlar dessa vägar? BOENDE - skit svårt att få tag i. Finns det något kollektivboende? Hur ska man på lättast sätt få tag i en hybelleiglighet/leilighet? Jag har sökt överallt men jag får inte tag i några bra boenden. Vilka områden bör man inte flytta till? För jag har hört att Gruben är lite annars, men å andra sidan verkar ju de flesta lägenheterna ligga där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Jobba i/flytta till Mo I Rana
Tillbaka
Topp