Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobba i Idre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fjune" data-source="post: 368828" data-attributes="member: 55924"><p>hej.. jobbade förra säsongen i idre som skidlärare. mycket trevligt ställe.. ganska familjär stämning mellan all personal på fjället. inte så stort som sälen så alla känner alla. skönt berg med åkning på alla håll och det är ju en fördel. fin pipe och två parker. det som är synd är väl att personalbostäderna ligger nere i idre by som är 1 mil från fjället. men det finns ett schysst uteställe nere i byn som heter bakfickan också som man träffas på söndagarna på o tar en pripps o svänger sina lurviga. </p><p>ett lugnare ställe än sälen. det finns ju inget hc eller fjällis direkt som i sälen. men det kan bli sköna fester uppe på berget också som tex utsikten. bra afterski på både charlies och utsikten. själv ska jag dock inte tillbaka, det blir alperna i vinter men jag kan varmt rekommendera idre för den som vill prova på en säsong.. ha det fint o åk på alla glada!</p><p>gå SCoTT också.. mycket mycket bra utbildning!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fjune, post: 368828, member: 55924"] hej.. jobbade förra säsongen i idre som skidlärare. mycket trevligt ställe.. ganska familjär stämning mellan all personal på fjället. inte så stort som sälen så alla känner alla. skönt berg med åkning på alla håll och det är ju en fördel. fin pipe och två parker. det som är synd är väl att personalbostäderna ligger nere i idre by som är 1 mil från fjället. men det finns ett schysst uteställe nere i byn som heter bakfickan också som man träffas på söndagarna på o tar en pripps o svänger sina lurviga. ett lugnare ställe än sälen. det finns ju inget hc eller fjällis direkt som i sälen. men det kan bli sköna fester uppe på berget också som tex utsikten. bra afterski på både charlies och utsikten. själv ska jag dock inte tillbaka, det blir alperna i vinter men jag kan varmt rekommendera idre för den som vill prova på en säsong.. ha det fint o åk på alla glada! gå SCoTT också.. mycket mycket bra utbildning! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobba i Idre
Tillbaka
Topp