Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobba i Idre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SannaD" data-source="post: 369013" data-attributes="member: 77733"><p>Hej, jag sökte lite fjäll-jobb i vinter, och valde Idre framför städjobb i Åre. Har en kompis' kompis' som åkt tillbaka flera säsonger till Idre för hon gillar sammanhållningen, känns skönt att det är så, så att man inte blir ensam, man åker ju ändå själv upp (jag iaf) utan att känna någon. Så det blir spännande att se vilka man hamnar med, både i boendet och på jobbet. Jag ska sitta och sälja skipass och skidskola + gå skidlärarkurs och jobba extra i skidskolan. Mkt förväntansfull... ! </p><p></p><p>Kul att höra kommentarer från folk som har jobbat där förut också (både positiva och negativa), så man har lite koll på läget. Nu har ju snön kommit till Idre också, inte långt kvar.. !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SannaD, post: 369013, member: 77733"] Hej, jag sökte lite fjäll-jobb i vinter, och valde Idre framför städjobb i Åre. Har en kompis' kompis' som åkt tillbaka flera säsonger till Idre för hon gillar sammanhållningen, känns skönt att det är så, så att man inte blir ensam, man åker ju ändå själv upp (jag iaf) utan att känna någon. Så det blir spännande att se vilka man hamnar med, både i boendet och på jobbet. Jag ska sitta och sälja skipass och skidskola + gå skidlärarkurs och jobba extra i skidskolan. Mkt förväntansfull... ! Kul att höra kommentarer från folk som har jobbat där förut också (både positiva och negativa), så man har lite koll på läget. Nu har ju snön kommit till Idre också, inte långt kvar.. ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobba i Idre
Tillbaka
Topp