Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
jobba i norge, rensa fisk? när? var? o hur?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 915924"><p>loooooool, trodde hon var tillsammans med den där "stian haugen" fortfarande...</p><p></p><p>men OnT så finns det mycket bättre jobb än fiskrens... tror inte ens det är särskilt bra betalt nu?</p><p></p><p>jag jobbar t,ex på en kyrkogård, som parkeringsvakt och "vaskegutt".</p><p>eftersom det är 3 olika jobb får jag inget OB, men å andra sidan är jag schemalagd 12-13 timmar varje dag så det blir fort pengar.</p><p></p><p>jobbade tidigare på lager, det är bra när man får övertid som jag fick till en början men sen blev det väldigt lite... då känns det tryggare att ha flera jobb som jag kör nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 915924"] loooooool, trodde hon var tillsammans med den där "stian haugen" fortfarande... men OnT så finns det mycket bättre jobb än fiskrens... tror inte ens det är särskilt bra betalt nu? jag jobbar t,ex på en kyrkogård, som parkeringsvakt och "vaskegutt". eftersom det är 3 olika jobb får jag inget OB, men å andra sidan är jag schemalagd 12-13 timmar varje dag så det blir fort pengar. jobbade tidigare på lager, det är bra när man får övertid som jag fick till en början men sen blev det väldigt lite... då känns det tryggare att ha flera jobb som jag kör nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
jobba i norge, rensa fisk? när? var? o hur?
Tillbaka
Topp