Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobba som DJ i franska Alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Music" data-source="post: 961013" data-attributes="member: 134859"><p>Nu är det dags att ta ett break från plugget och planera för säsong i Alperna! Jag tittar främst åt det franska hållet p g a språket.</p><p></p><p>Har någon här erfarenhet av DJ-jobb där nere? Och då menar jag rent generellt kring utbud, konkurrens, anställningsvägar, möjlighet att söka jobb hemifrån Sverige för att ha det klart när man kommer ner, krav etc etc? Du kanske rent av har en färdig kontakt jag kan prata med?</p><p></p><p>Det schystaste vore loungejobb i mindre barer/afterski, men även större klubbjobb är intressanta!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Music, post: 961013, member: 134859"] Nu är det dags att ta ett break från plugget och planera för säsong i Alperna! Jag tittar främst åt det franska hållet p g a språket. Har någon här erfarenhet av DJ-jobb där nere? Och då menar jag rent generellt kring utbud, konkurrens, anställningsvägar, möjlighet att söka jobb hemifrån Sverige för att ha det klart när man kommer ner, krav etc etc? Du kanske rent av har en färdig kontakt jag kan prata med? Det schystaste vore loungejobb i mindre barer/afterski, men även större klubbjobb är intressanta! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobba som DJ i franska Alperna?
Tillbaka
Topp