jobbjobbjobb

mberg

Ny medlem
jobbjobbjobb
Var uppe i Cham forra helgen for att soka jobb men har annu inte fatt nagot svar. Kan jag aka upp i Januari och chansa pa att jag far jobb aven om jag annu inte har fatt nagot?
En del sager att det ar lugnt eftersom jag har nagonstans att bo, men jag klarar mig inte allt for lange utan inkomst sa jag skulle vilja hora vad folk har har for erfarenhet...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp