Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobbjobbjobb
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lillfialottan" data-source="post: 133882" data-attributes="member: 52595"><p>Hej hå alla goa snöälskare!</p><p></p><p>så här ar det.. jag har fått ett litet infall som lyder att oj va skoj det skulel vara att säsonga i alperna... Nu är det så här att jag funderar på om det är försent? Ja för sent att hitta jobb och boende.... Finns det ingen där ute som har lite tips till rookien mej?!</p><p></p><p>Jag är ganska så intresserad av alla möjliga jobb....</p><p></p><p>Om man åker ner i mitten av december, finns det chans att hitat jobb/boende? Vart/vilket land finns det mesta och största möjligeheterna?</p><p></p><p>Många frågor...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lillfialottan, post: 133882, member: 52595"] Hej hå alla goa snöälskare! så här ar det.. jag har fått ett litet infall som lyder att oj va skoj det skulel vara att säsonga i alperna... Nu är det så här att jag funderar på om det är försent? Ja för sent att hitta jobb och boende.... Finns det ingen där ute som har lite tips till rookien mej?! Jag är ganska så intresserad av alla möjliga jobb.... Om man åker ner i mitten av december, finns det chans att hitat jobb/boende? Vart/vilket land finns det mesta och största möjligeheterna? Många frågor... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Jobbjobbjobb
Tillbaka
Topp