Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon är sportens framtid!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Qalle" data-source="post: 136289" data-attributes="member: 44590"><p>Jag tycker Jon är tuff som går emot skidvärldens "Ghetto style"! Att JL kläderna bärs av sveriges överklass är en annan sak att diskutera men i och med att dom ville sponsra Jon så kanske dom vill ha en ändring i vilka som använder deras kläder? Sen att dom skriver JL jätte stort på bröstet är de väll inte ensamma om? DC shoes, Burton, Ripcurl etc etc? Deras kläder har också jätte stora bokstäver på bröstet och ryggen. Som DR Snow var inne på är det mycket coolare att se en Slow 180 Dubbel Japan över en 15 meters platå än så många snurrar att du knappt hinner hänga med i vad som är upp och ner! Jag tycker Jon Olsson är den mest kompletta skidåkaren, han kan inte enbart hoppa stora bc hopp, han kan köra park som han bevisar i X-games sen vann han nordiska mästerskapen i freeride.. Jon Olsson är bäst!</p><p></p><p></p><p>Over and out!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Qalle, post: 136289, member: 44590"] Jag tycker Jon är tuff som går emot skidvärldens "Ghetto style"! Att JL kläderna bärs av sveriges överklass är en annan sak att diskutera men i och med att dom ville sponsra Jon så kanske dom vill ha en ändring i vilka som använder deras kläder? Sen att dom skriver JL jätte stort på bröstet är de väll inte ensamma om? DC shoes, Burton, Ripcurl etc etc? Deras kläder har också jätte stora bokstäver på bröstet och ryggen. Som DR Snow var inne på är det mycket coolare att se en Slow 180 Dubbel Japan över en 15 meters platå än så många snurrar att du knappt hinner hänga med i vad som är upp och ner! Jag tycker Jon Olsson är den mest kompletta skidåkaren, han kan inte enbart hoppa stora bc hopp, han kan köra park som han bevisar i X-games sen vann han nordiska mästerskapen i freeride.. Jon Olsson är bäst! Over and out! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon är sportens framtid!
Tillbaka
Topp