Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Davidson" data-source="post: 432004" data-attributes="member: 60783"><p>Brogan är sjukt säker.Wester är också sjukt säker. Jag antar att brogan kör sina rideaways för att få det att se så slappt och lätt ut. Vilket han lyckas med enligt mig. ser enkelt ut. </p><p></p><p>Att trycka ner wester är ren skit. Sjukt duktig åkare som puschar sporten.</p><p>Nån måste köra dom sjuka tricken... Och att klaga på westers stil i en dubbelcork är ju rent vansinne! Att ens ha den stilen som han har i dom typer av trick är sjukt bra!</p><p></p><p>Nästan det enda man har sett av Brogan är snurrar runt 720. Hans stil är ocskå snygg. Men han kör inte megaspins eller annat sjukt. Skulle va riktigt jävla nice att se Brogan köra 10:or m.m MED den stilen han har i 7or,5or osv.</p><p></p><p></p><p>Jag klagar absolut inte på någon av åkarna! Båda är galet bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Davidson, post: 432004, member: 60783"] Brogan är sjukt säker.Wester är också sjukt säker. Jag antar att brogan kör sina rideaways för att få det att se så slappt och lätt ut. Vilket han lyckas med enligt mig. ser enkelt ut. Att trycka ner wester är ren skit. Sjukt duktig åkare som puschar sporten. Nån måste köra dom sjuka tricken... Och att klaga på westers stil i en dubbelcork är ju rent vansinne! Att ens ha den stilen som han har i dom typer av trick är sjukt bra! Nästan det enda man har sett av Brogan är snurrar runt 720. Hans stil är ocskå snygg. Men han kör inte megaspins eller annat sjukt. Skulle va riktigt jävla nice att se Brogan köra 10:or m.m MED den stilen han har i 7or,5or osv. Jag klagar absolut inte på någon av åkarna! Båda är galet bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Tillbaka
Topp