Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dundret0970" data-source="post: 432085" data-attributes="member: 67983"><p>å vem säger att påven inte är bög då? </p><p>men nu är vi tillbaka på personangreppen igen, det är ju lågt att smutskasta andra för deras åsikter! </p><p>men det du tycker om brogan, tycker säkert någon om dig, men det är så världen är, å det är så den ska vara, man ska ha egna viljor och egna åskiter, hur tråkigt skulle det vara utan det?</p><p></p><p>Jag personligen kan man nog kalla att jag kör ghettostilen och kör någon rideaway lite då och då, men jag gillar ändå personer som Oscar Scherlin, Jon Olsson och Jacob Wester för deras sätt att åka, vad jag tycker om någon har då ingenting med att göra på hur deras stil är, för det är sporten jag älskar och brinner för</p><p></p><p></p><p>Peace.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dundret0970, post: 432085, member: 67983"] å vem säger att påven inte är bög då? men nu är vi tillbaka på personangreppen igen, det är ju lågt att smutskasta andra för deras åsikter! men det du tycker om brogan, tycker säkert någon om dig, men det är så världen är, å det är så den ska vara, man ska ha egna viljor och egna åskiter, hur tråkigt skulle det vara utan det? Jag personligen kan man nog kalla att jag kör ghettostilen och kör någon rideaway lite då och då, men jag gillar ändå personer som Oscar Scherlin, Jon Olsson och Jacob Wester för deras sätt att åka, vad jag tycker om någon har då ingenting med att göra på hur deras stil är, för det är sporten jag älskar och brinner för Peace. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Tillbaka
Topp