Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AFTERBANG" data-source="post: 432125" data-attributes="member: 62710"><p>som alla vet ÄR jacob wester mycket bättre TEKNIKMÄSSIGT än jon brogan!</p><p>ingen som kan säga annat!</p><p>MEN!</p><p>eftersom jon brogan är en upcoming och satsar mer på sin egen stil så därför gillar många hans sätt att åka, andra inte!</p><p>just face it! alla tycker olika</p><p>och tror du inte han kan mer än 540 eller sw 720? </p><p>jon brogan kan nog mycket mer och kommer även utvecklas och stompa de riktiga STORA tricken..och kanske även göra de lika stilrent som han stompar sw 7an nu, det är så jag tror!</p><p>annars skulle ju inte level1 productions satsa på han?</p><p></p><p>det är så jag tycker! men jag respekterar vad alla andra tycker på samma gång!</p><p>jag gillar brogan sjukt mycket iallfall för just hans stil!</p><p>men jag gillar även wester som pushar sporten framåt teknikmässigt!</p><p></p><p></p><p>fred</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AFTERBANG, post: 432125, member: 62710"] som alla vet ÄR jacob wester mycket bättre TEKNIKMÄSSIGT än jon brogan! ingen som kan säga annat! MEN! eftersom jon brogan är en upcoming och satsar mer på sin egen stil så därför gillar många hans sätt att åka, andra inte! just face it! alla tycker olika och tror du inte han kan mer än 540 eller sw 720? jon brogan kan nog mycket mer och kommer även utvecklas och stompa de riktiga STORA tricken..och kanske även göra de lika stilrent som han stompar sw 7an nu, det är så jag tror! annars skulle ju inte level1 productions satsa på han? det är så jag tycker! men jag respekterar vad alla andra tycker på samma gång! jag gillar brogan sjukt mycket iallfall för just hans stil! men jag gillar även wester som pushar sporten framåt teknikmässigt! fred [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Tillbaka
Topp