Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SunsI" data-source="post: 432177" data-attributes="member: 49013"><p>Rolig läsning,</p><p></p><p>Dock förstår jag inte när jacob wester blev en sån bitch!</p><p>"han kan inte åka" Tycker på något sätt att man är en dålig förebild då även om nu jon Brogan kommit långt i sin åkning, Men det är väll inte just mot jon jag syftar på heller. För jag tycker det är dålig attityd, En förebild ska inte säga. HAN KAN INTE ÅKA. </p><p></p><p>Och som Jeppenator sa: </p><p>Henrik Harlaut KAN verkligen åka, men kör rideawayz. Suger han? hmm NAAAAH va! </p><p></p><p>Tror inte Jon's rideawayz har så mycket om hurvida han kan åka att göra lr inte.</p><p>VI kan ju be jon att filma när han åker ett alpint åk så kan vi avgöra der sen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SunsI, post: 432177, member: 49013"] Rolig läsning, Dock förstår jag inte när jacob wester blev en sån bitch! "han kan inte åka" Tycker på något sätt att man är en dålig förebild då även om nu jon Brogan kommit långt i sin åkning, Men det är väll inte just mot jon jag syftar på heller. För jag tycker det är dålig attityd, En förebild ska inte säga. HAN KAN INTE ÅKA. Och som Jeppenator sa: Henrik Harlaut KAN verkligen åka, men kör rideawayz. Suger han? hmm NAAAAH va! Tror inte Jon's rideawayz har så mycket om hurvida han kan åka att göra lr inte. VI kan ju be jon att filma när han åker ett alpint åk så kan vi avgöra der sen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Tillbaka
Topp