Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ecco87" data-source="post: 432260" data-attributes="member: 32607"><p>Wester har aldrig sagt att han inte kan ÅKA ( för det kan han iaf i park), utan att han inte har någon STIL. Två helt olika saker sist jag kollade i ordboken iaf, vilket tagits upp ett antal ggr i denna tråd. Läs vad Wester skrev så kan du ju kommentera sen om hur dålig förebild han är.</p><p></p><p>Denna tråd är rätt rolig och läsa. Alla har vi olika åsikter. Jag tycker Jon inte har någon vidare STIL, han ser som några andra sagt, ansträngd ut vid varje landning = inge snyggt. </p><p></p><p>Men det är MIN åsikt, sen får ni andra ha en annan åsikt, no problems,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ecco87, post: 432260, member: 32607"] Wester har aldrig sagt att han inte kan ÅKA ( för det kan han iaf i park), utan att han inte har någon STIL. Två helt olika saker sist jag kollade i ordboken iaf, vilket tagits upp ett antal ggr i denna tråd. Läs vad Wester skrev så kan du ju kommentera sen om hur dålig förebild han är. Denna tråd är rätt rolig och läsa. Alla har vi olika åsikter. Jag tycker Jon inte har någon vidare STIL, han ser som några andra sagt, ansträngd ut vid varje landning = inge snyggt. Men det är MIN åsikt, sen får ni andra ha en annan åsikt, no problems, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Tillbaka
Topp