Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jns" data-source="post: 432264" data-attributes="member: 41951"><p>nu blev jag arg, du säger att han ska läsa vad wester skrev och sen har du läst helt fel själv ? wester skrev att killen fan inte kan ÅKA skidor och att stilen får var och en bestämma om den är snygg eller inte. det som du just gjorde skulle jag vilja påstå är en fet "selfburn" och det är inte gnarly eller rad(världens två bästa ord). och för att du ska se vad wester skrev så har jag gjort dig tjänsten att ctrl+c:a skiten åt dig:</p><p></p><p>" Av: JWester | Igår 08:08 Citera</p><p>jag pratar inte om vad som är snyggt och inte snyggt, jag pratar om ren och skär skidteknik. stackarn kan ju inte ens hålla ett rent skär, han tappar ju allt grepp med den bakvikten.</p><p>sen vad som är snyggt och inte överlåter jag till var och en, men rent teknikmässigt har han inte en chans. sätt honom på ett puder-stepdown med lite tung landning och se om han kan åka lika "steezat".</p><p></p><p>dessutom är ju den första sekunden av hans landningar grymma, men sen envisas han med att flumma omkring med armarna och luta sig bakåt. tyvärr, men det är inte det här hållet skidåkning kommer gå...</p><p>-peace"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jns, post: 432264, member: 41951"] nu blev jag arg, du säger att han ska läsa vad wester skrev och sen har du läst helt fel själv ? wester skrev att killen fan inte kan ÅKA skidor och att stilen får var och en bestämma om den är snygg eller inte. det som du just gjorde skulle jag vilja påstå är en fet "selfburn" och det är inte gnarly eller rad(världens två bästa ord). och för att du ska se vad wester skrev så har jag gjort dig tjänsten att ctrl+c:a skiten åt dig: " Av: JWester | Igår 08:08 Citera jag pratar inte om vad som är snyggt och inte snyggt, jag pratar om ren och skär skidteknik. stackarn kan ju inte ens hålla ett rent skär, han tappar ju allt grepp med den bakvikten. sen vad som är snyggt och inte överlåter jag till var och en, men rent teknikmässigt har han inte en chans. sätt honom på ett puder-stepdown med lite tung landning och se om han kan åka lika "steezat". dessutom är ju den första sekunden av hans landningar grymma, men sen envisas han med att flumma omkring med armarna och luta sig bakåt. tyvärr, men det är inte det här hållet skidåkning kommer gå... -peace" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Tillbaka
Topp