Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sveda" data-source="post: 434168" data-attributes="member: 43091"><p>Nu tog jag bara detta inlägg som ett exempel.</p><p></p><p>HUR kan ni säga att jibbing är skidåkning? Är han skidåkare? Nej han är jibbare, eller har det blivit för töntigt att säga att man eller någon är jibbare?</p><p></p><p>Skidåkare är de som åker pist, att åka pist är skidåkning puder är väl skidåkningn det med... Brogan visade ingen skidåkning i filmen... Bara massa hopp och sånt.</p><p></p><p>Att säga att Jon Brogan är en skidåkare är ett skämt....</p><p>Anja Pärsson är skidåkare.....</p><p></p><p>Själva skidÅKNINGEN är att svänga/åka rakt fram.... Det hör man ju på namnet.... Man kan säga att Brogan är en bra skidhoppare eller något.</p><p>När folk säger att någon är bra på att åka skidor när dom syftar på att hoppa park då blir jag förvirrad och irriterad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sveda, post: 434168, member: 43091"] Nu tog jag bara detta inlägg som ett exempel. HUR kan ni säga att jibbing är skidåkning? Är han skidåkare? Nej han är jibbare, eller har det blivit för töntigt att säga att man eller någon är jibbare? Skidåkare är de som åker pist, att åka pist är skidåkning puder är väl skidåkningn det med... Brogan visade ingen skidåkning i filmen... Bara massa hopp och sånt. Att säga att Jon Brogan är en skidåkare är ett skämt.... Anja Pärsson är skidåkare..... Själva skidÅKNINGEN är att svänga/åka rakt fram.... Det hör man ju på namnet.... Man kan säga att Brogan är en bra skidhoppare eller något. När folk säger att någon är bra på att åka skidor när dom syftar på att hoppa park då blir jag förvirrad och irriterad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Tillbaka
Topp