Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Setermaan" data-source="post: 437050" data-attributes="member: 76154"><p>Jag va tvungen att svara när du sa emot dig själv. Håller med dig på vissa punkter men sen så va det lite snett.... Har du sett Realtime, Ahmet Dadali drar den snyggaste sw 12 jag sett, med steeze. Jämför den med "gamla" TJ schillers skitstela 14s eller va du tänker på. Ahmet ÅKER ju verkligen i sina delar så jag förstår inte hur du kan ta med honom.</p><p></p><p>Den enda av de gamla åkarna som har nåt att sätta mot Level 1 killarna är Håtveit.</p><p>Sen skriver du ju själv att en 5a tail är snyggare än en snabb cork 9a och det är väl just steeze de där åkarna jobbar emot. Själv har jag aldrig sett tex. Hornbeck dampsnurra.</p><p></p><p>Slutligen kan jag tillägga att Simon Dumont är min favoritåkare, eftersom han tillför något, På samma sätt som Wallisch och Dadali.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Setermaan, post: 437050, member: 76154"] Jag va tvungen att svara när du sa emot dig själv. Håller med dig på vissa punkter men sen så va det lite snett.... Har du sett Realtime, Ahmet Dadali drar den snyggaste sw 12 jag sett, med steeze. Jämför den med "gamla" TJ schillers skitstela 14s eller va du tänker på. Ahmet ÅKER ju verkligen i sina delar så jag förstår inte hur du kan ta med honom. Den enda av de gamla åkarna som har nåt att sätta mot Level 1 killarna är Håtveit. Sen skriver du ju själv att en 5a tail är snyggare än en snabb cork 9a och det är väl just steeze de där åkarna jobbar emot. Själv har jag aldrig sett tex. Hornbeck dampsnurra. Slutligen kan jag tillägga att Simon Dumont är min favoritåkare, eftersom han tillför något, På samma sätt som Wallisch och Dadali. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon brogan "thug" edit
Tillbaka
Topp