Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon Brogan Transfixed EDIT
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pizzaaugust" data-source="post: 541539"><p>Jag tycker han har bra stil, har inte sagt något annat. Fortfarande så är han inte en av dom bästa på att åka skidor. Det är din personliga åsikt att han har bäst stil också. Vad säger att det är rätt när du säger det och att du har rätt att ifrågasätta varför jeppenator inte tycker han är en av dom bästa, och vad man går på när man ska avgöra vem som e bland dom bästa. </p><p></p><p>Jag tycker han har nästan bäst stil, betyder inte att jag tycker att han är bäst på skidor, Jag tycker tex jon olsson är bäst på skidor för att han för skidåkningen framåt, vunnit det mesta som går att vinna, arrangerar osv, Tillsammans med simon dumont, tanner hall, osv. Betyder inte att dom är mina idoler för det, </p><p></p><p>Jag vet att dom är äldre än jon brogan, men då har ju brogan några år att bli lika bra då.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pizzaaugust, post: 541539"] Jag tycker han har bra stil, har inte sagt något annat. Fortfarande så är han inte en av dom bästa på att åka skidor. Det är din personliga åsikt att han har bäst stil också. Vad säger att det är rätt när du säger det och att du har rätt att ifrågasätta varför jeppenator inte tycker han är en av dom bästa, och vad man går på när man ska avgöra vem som e bland dom bästa. Jag tycker han har nästan bäst stil, betyder inte att jag tycker att han är bäst på skidor, Jag tycker tex jon olsson är bäst på skidor för att han för skidåkningen framåt, vunnit det mesta som går att vinna, arrangerar osv, Tillsammans med simon dumont, tanner hall, osv. Betyder inte att dom är mina idoler för det, Jag vet att dom är äldre än jon brogan, men då har ju brogan några år att bli lika bra då. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Jon Brogan Transfixed EDIT
Tillbaka
Topp