Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon & JL
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nille" data-source="post: 92714"><p>Fast det är juh bra att gynna svenska märken. Det är väl ändå inte MÄRKET som avgör hurvida snygga kläder är? om man tror det så är man juh själv en märkesbög? Jag antar att ni aldrig sett några skidkläder från Jlindeberg, så därför borde ni heller inte dömma i förväg. OCH hur många i världen är det som ser på JL som ett "bögmärke"? förmodligen några tusen svenskar jämfört med alla de andra oändligt många som känner till Jon, som knappast lär bry sig om att några svenskar tycker att JL är ett "bögmärke", framförallt Jon lär bry sig minst, jag skulle iaf inte. Sen så kan juh bytet bero på kontraktproblem osv.</p><p></p><p>Sen att han gör det för pengar...konstigt? Njae, en proffesionell skidåkares största inkomst kommer från just sponsorerna, knappast vinstpengar, vilket iofs kan vara en stor del, men inte den största.</p><p>Att signa för ett märke för att ni som inte gillar just JL för mindre pengar är juh knappast en smart handling, vilket ni nog inte gjort, likaså inte Jon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nille, post: 92714"] Fast det är juh bra att gynna svenska märken. Det är väl ändå inte MÄRKET som avgör hurvida snygga kläder är? om man tror det så är man juh själv en märkesbög? Jag antar att ni aldrig sett några skidkläder från Jlindeberg, så därför borde ni heller inte dömma i förväg. OCH hur många i världen är det som ser på JL som ett "bögmärke"? förmodligen några tusen svenskar jämfört med alla de andra oändligt många som känner till Jon, som knappast lär bry sig om att några svenskar tycker att JL är ett "bögmärke", framförallt Jon lär bry sig minst, jag skulle iaf inte. Sen så kan juh bytet bero på kontraktproblem osv. Sen att han gör det för pengar...konstigt? Njae, en proffesionell skidåkares största inkomst kommer från just sponsorerna, knappast vinstpengar, vilket iofs kan vara en stor del, men inte den största. Att signa för ett märke för att ni som inte gillar just JL för mindre pengar är juh knappast en smart handling, vilket ni nog inte gjort, likaså inte Jon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon & JL
Tillbaka
Topp