Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon, Jossi, utveckling...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Manutten" data-source="post: 615639" data-attributes="member: 73102"><p>Håller med helt! Jon är legend!</p><p></p><p>Det som Jon imponerar med mest på mig är han otroliga mångsidighet!</p><p>Världens bästa skidåkare utan tvekan enligt mig. Han har som vi alla vet och som TS menar varit en stor del av jibbingens utvekling, han har även spelat in grymma puder-delar och han satsar just nu på alpint med OS som slutmål! </p><p>Han rockar ju hela berget och är inte ens 30. Ändå har folk mage att klaga på honom. Pinsamt imo!</p><p></p><p>Glömde ju nästan, samtidigt som han åker skidor på elitnivå så tar han sig även tid att anordna tävlingar!</p><p></p><p>summa summarum: Jon är mysig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Manutten, post: 615639, member: 73102"] Håller med helt! Jon är legend! Det som Jon imponerar med mest på mig är han otroliga mångsidighet! Världens bästa skidåkare utan tvekan enligt mig. Han har som vi alla vet och som TS menar varit en stor del av jibbingens utvekling, han har även spelat in grymma puder-delar och han satsar just nu på alpint med OS som slutmål! Han rockar ju hela berget och är inte ens 30. Ändå har folk mage att klaga på honom. Pinsamt imo! Glömde ju nästan, samtidigt som han åker skidor på elitnivå så tar han sig även tid att anordna tävlingar! summa summarum: Jon är mysig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon, Jossi, utveckling...
Tillbaka
Topp