Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson hobbysteker[film]
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Misterister" data-source="post: 883950"><p>På din tid kanske det gällde. Nya tider nu och som du säger kommer vaskandes starkt. Med det i åtanke så är det alltså mängden som hälls ut söligast som är väsentligt. Därav de stora flaskorna, smak och liknande är inte något att bry sig om då allt ändå ska ut. Ett söligt sprut och lämna de som inte kommer ut blir ju således en kombinerad vaskning. Jag är flera steg före er, har varit på träningsläger med fogstrand, även känd som greven i mina kretsar. Och trots att hans pengar är näst intill obefintliga så vet han hur man sprutar champagne. Fick även prova att direkt efter flaskorna kommit till bordet så slänger man dem i golvet. En bra vaskning som även ger en pik till städerskor om hur misslyckade de är när de står och sopar upp splittret från mina 15 litare. </p><p></p><p>Där emot är du spot on på tumtrycket. Oavsett vinkel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Misterister, post: 883950"] På din tid kanske det gällde. Nya tider nu och som du säger kommer vaskandes starkt. Med det i åtanke så är det alltså mängden som hälls ut söligast som är väsentligt. Därav de stora flaskorna, smak och liknande är inte något att bry sig om då allt ändå ska ut. Ett söligt sprut och lämna de som inte kommer ut blir ju således en kombinerad vaskning. Jag är flera steg före er, har varit på träningsläger med fogstrand, även känd som greven i mina kretsar. Och trots att hans pengar är näst intill obefintliga så vet han hur man sprutar champagne. Fick även prova att direkt efter flaskorna kommit till bordet så slänger man dem i golvet. En bra vaskning som även ger en pik till städerskor om hur misslyckade de är när de står och sopar upp splittret från mina 15 litare. Där emot är du spot on på tumtrycket. Oavsett vinkel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson hobbysteker[film]
Tillbaka
Topp