Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson i blåsväder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Beiersdorf" data-source="post: 454432" data-attributes="member: 86107"><p>Felix: Jag är reggad redan, men ville skriva i mitt eget namn.</p><p></p><p>Kände att jag var tvungen att kommentera när något airhead varit inne och skrivit hatkommentarer på min blogg. Någon som uppenbarligen inte behärskar den svåra konsten att förstå ironi. Ibland är det svårt med språket tror jag. Så kan det vara när man är från Luleå. ;-)</p><p></p><p>Är för övrigt inne här och läser ganska ofta! Bra sajt.</p><p></p><p>/Klaus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Beiersdorf, post: 454432, member: 86107"] Felix: Jag är reggad redan, men ville skriva i mitt eget namn. Kände att jag var tvungen att kommentera när något airhead varit inne och skrivit hatkommentarer på min blogg. Någon som uppenbarligen inte behärskar den svåra konsten att förstå ironi. Ibland är det svårt med språket tror jag. Så kan det vara när man är från Luleå. ;-) Är för övrigt inne här och läser ganska ofta! Bra sajt. /Klaus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson i blåsväder
Tillbaka
Topp