Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson i DI
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 610000" data-attributes="member: 13863"><p>Hepp ...</p><p></p><p> [USER=52127]@v-larsson[/USER]</p><p>Vore ju iofs superkul med en kombination av freestyle och alpint. Varför inte starta upp med en högfartssträcka alá störtlopp för att därefter sätta ett gigantiskt "big jump", vidare i storslalom som succesivt går över i specialslalom, sen följer en riktigt tajt puckel med de två obligatoriska hoppen, därefter direkt ut i parken för några mindre hopp och rails, åket avslutas med en skön tur i pipen ... yehhaa ... applåder!</p><p></p><p>Intressant ... men den information jag erhållit från mycket säkra källor kommer Jon inte att kombinera utan kör en diciplin i taget ... och jag är säker på att den alpina åkningen kommer att behålla sin charm och äkthet och inte smittas av dagens "freestyle" som styrs stenhårt av de multinationella bolagen som prånglar ut märkliga kläder och attribut till sanslöst höga priser!</p><p></p><p>;-) / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 610000, member: 13863"] Hepp ... [USER=52127]@v-larsson[/USER] Vore ju iofs superkul med en kombination av freestyle och alpint. Varför inte starta upp med en högfartssträcka alá störtlopp för att därefter sätta ett gigantiskt "big jump", vidare i storslalom som succesivt går över i specialslalom, sen följer en riktigt tajt puckel med de två obligatoriska hoppen, därefter direkt ut i parken för några mindre hopp och rails, åket avslutas med en skön tur i pipen ... yehhaa ... applåder! Intressant ... men den information jag erhållit från mycket säkra källor kommer Jon inte att kombinera utan kör en diciplin i taget ... och jag är säker på att den alpina åkningen kommer att behålla sin charm och äkthet och inte smittas av dagens "freestyle" som styrs stenhårt av de multinationella bolagen som prånglar ut märkliga kläder och attribut till sanslöst höga priser! ;-) / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson i DI
Tillbaka
Topp