Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson Invitational 2006
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joo" data-source="post: 129009" data-attributes="member: 54614"><p>Tjena, vet inte riktigt om det är mig du söker men det kan du vell få avgöra själv, du kan kolla på lite av det jag gjort här: www.o3.mine.nu .</p><p>Jag har inte sysslat med några större projekt men jag kan Flash, XHTML, PHP o MySQL rätt bra.</p><p></p><p>Maila mig på: johankarlsson@rixmail.se om du gillar vad jag gjort <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>//Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joo, post: 129009, member: 54614"] Tjena, vet inte riktigt om det är mig du söker men det kan du vell få avgöra själv, du kan kolla på lite av det jag gjort här: www.o3.mine.nu . Jag har inte sysslat med några större projekt men jag kan Flash, XHTML, PHP o MySQL rätt bra. Maila mig på: johankarlsson@rixmail.se om du gillar vad jag gjort ;) //Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson Invitational 2006
Tillbaka
Topp