Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon olsson, sjukast ever ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hans-peder" data-source="post: 530025" data-attributes="member: 93773"><p>Andreeeeeas:</p><p>Du bor i Bromma, eller hur? (troligen är det din mor som tecknat ditt mobilabonnemang...) Har du gått ut skolan? Tror du att cashen kommit flygande till Jon över en natt? Han har haft hyggliga inkomster från sina sponsorer ganska länge och jobbar jävligt hårt med dem. Tänk efter lite innan du spyr ur dig skit.</p><p></p><p>Carled:</p><p>Företagsbil är ett påhitt av skatteverket i Sverige. Jons Lambo är registrerad i Monaco. </p><p></p><p>v-larsson:</p><p>Om du lyckas nå samma nivå (några X-Games-medaljer) och orkar jobba lika många timmar som Jon, så kommer det att gå bra för dig, pöjk. Att han lever ett liv som de flesta av oss bara kan drömma om är glasklart men jag tror inte att du kan föreställa dig hur mycket han sliter. Det är inget eventbolag som gör JOSS/JOI. Det är Jon och Olivia själva som står för nästan 100% av förberedelserna.</p><p></p><p>Kenson:</p><p>Det sundaste inlägg jag läst på Freeride på mycket länge. But you're a good man. Det vet jag ju redan.</p><p></p><p>h-p</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hans-peder, post: 530025, member: 93773"] Andreeeeeas: Du bor i Bromma, eller hur? (troligen är det din mor som tecknat ditt mobilabonnemang...) Har du gått ut skolan? Tror du att cashen kommit flygande till Jon över en natt? Han har haft hyggliga inkomster från sina sponsorer ganska länge och jobbar jävligt hårt med dem. Tänk efter lite innan du spyr ur dig skit. Carled: Företagsbil är ett påhitt av skatteverket i Sverige. Jons Lambo är registrerad i Monaco. v-larsson: Om du lyckas nå samma nivå (några X-Games-medaljer) och orkar jobba lika många timmar som Jon, så kommer det att gå bra för dig, pöjk. Att han lever ett liv som de flesta av oss bara kan drömma om är glasklart men jag tror inte att du kan föreställa dig hur mycket han sliter. Det är inget eventbolag som gör JOSS/JOI. Det är Jon och Olivia själva som står för nästan 100% av förberedelserna. Kenson: Det sundaste inlägg jag läst på Freeride på mycket länge. But you're a good man. Det vet jag ju redan. h-p [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon olsson, sjukast ever ?
Tillbaka
Topp