Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson slut som skidåkare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J-rockner" data-source="post: 554507" data-attributes="member: 74169"><p>Nog tror jag att herr olsson fortfarande har några år kvar i toppen av skidvärlden. Han en stor entrepenör men skida det kan han. Ingen har nog dragit in lika mycket pengar som Jon i freestyle skidåkningen och det visar ju att han har jobbat hårt genom åren och han förtjänar all respekt i världen för. </p><p></p><p>Jag hoppas han drar ut i de stora bergen efter jibbkarriären avslås. För han har skidtalang. Och om man kollar på hur allround så kanske man inte ska jämnföra så jäkla mycket med dom andra. Tanner hall är ju tveklöst den bästa allrounda skidåkaren just nu men hur mycket sidoprojekt har han? Han har hemsida som kommer om någon månad. Han har tiden att åka allt och över hela jorden. Vilket jon också absolut skulle kunna göra men han har ju många sidoprojekt. Utan jons entrepenörskap tror jag absolut han kunde har varit en av dom bästa allround skidåkarna i världen. Men samtidigt då inte i samma ekonomiska situation. </p><p></p><p>Handlar om prioriteringar ungdomar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J-rockner, post: 554507, member: 74169"] Nog tror jag att herr olsson fortfarande har några år kvar i toppen av skidvärlden. Han en stor entrepenör men skida det kan han. Ingen har nog dragit in lika mycket pengar som Jon i freestyle skidåkningen och det visar ju att han har jobbat hårt genom åren och han förtjänar all respekt i världen för. Jag hoppas han drar ut i de stora bergen efter jibbkarriären avslås. För han har skidtalang. Och om man kollar på hur allround så kanske man inte ska jämnföra så jäkla mycket med dom andra. Tanner hall är ju tveklöst den bästa allrounda skidåkaren just nu men hur mycket sidoprojekt har han? Han har hemsida som kommer om någon månad. Han har tiden att åka allt och över hela jorden. Vilket jon också absolut skulle kunna göra men han har ju många sidoprojekt. Utan jons entrepenörskap tror jag absolut han kunde har varit en av dom bästa allround skidåkarna i världen. Men samtidigt då inte i samma ekonomiska situation. Handlar om prioriteringar ungdomar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson slut som skidåkare?
Tillbaka
Topp