Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson slut som skidåkare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OolBool" data-source="post: 554575" data-attributes="member: 79509"><p>Visst, Jon har börjat blivit gammal osv, det finns mycket talang därute i parkerna i ungdomar som t.ex tom wallisch & Henrik Harlaut, men man ska fortfarande inte glömma hur bra Jon faktiskt är. Det är inte alla som sätter alla dom dubbelflips han slänger cleant. Jag tycker faktiskt han är aningen underskattad dessa dagar, och dömd för sin ålder.</p><p></p><p>Själv tror jag han kör nästa säsong, men där tar det nog stopp, vilket kan vara en ganska stor chansning. Man vill ju sluta då man inser att det inte håller i sig som elit ännu ett år. Man vill ju inte fortsätta köra de största tävlingarna då man inte har en chans alls längre. Min personliga åsikt är att man borde sluta då man är riktigt bra, men utvecklingen tagit stopp, istället för att fortsätta försöka o folk ska kunna säga att man har blivit riktigt kass o ut tjatad.</p><p></p><p>Men jag tror alla har märkt att hans verkliga passion är skidåkning, så jag tycker att han borde skippa köra de största tävlingarna, och hålla sig till företagen. Det är klart han ska fortsätta jibba och åka till backen när han har lust, men kapa ner på tävlingarna och bara chilla. Det är inte som att pengarna & sponsorerna han har inte räcker till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OolBool, post: 554575, member: 79509"] Visst, Jon har börjat blivit gammal osv, det finns mycket talang därute i parkerna i ungdomar som t.ex tom wallisch & Henrik Harlaut, men man ska fortfarande inte glömma hur bra Jon faktiskt är. Det är inte alla som sätter alla dom dubbelflips han slänger cleant. Jag tycker faktiskt han är aningen underskattad dessa dagar, och dömd för sin ålder. Själv tror jag han kör nästa säsong, men där tar det nog stopp, vilket kan vara en ganska stor chansning. Man vill ju sluta då man inser att det inte håller i sig som elit ännu ett år. Man vill ju inte fortsätta köra de största tävlingarna då man inte har en chans alls längre. Min personliga åsikt är att man borde sluta då man är riktigt bra, men utvecklingen tagit stopp, istället för att fortsätta försöka o folk ska kunna säga att man har blivit riktigt kass o ut tjatad. Men jag tror alla har märkt att hans verkliga passion är skidåkning, så jag tycker att han borde skippa köra de största tävlingarna, och hålla sig till företagen. Det är klart han ska fortsätta jibba och åka till backen när han har lust, men kapa ner på tävlingarna och bara chilla. Det är inte som att pengarna & sponsorerna han har inte räcker till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson slut som skidåkare?
Tillbaka
Topp