Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson slut som skidåkare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="puderglidaren" data-source="post: 554835" data-attributes="member: 70115"><p>Tror knappt mina ögon!</p><p>De flest på denna tråden måste vara helt slut. Jon är den bäste allroundåkaren som står på snö idag. Han behärskar allt. Är så klart inte bäst i världen på allt men fixa en tävling med Big Air, Puder, Extrem, Portar, Puckel, BC, Rails, m.m så garanterar jag att Jon står överts på pallen när alla grenar är avklarade. Tror inte ni begriper hur bra han åker skidor. Att kunna kladda runt i en Park på ett par skidor innebär inte att man är en allroundåkare. Tyvärr tror jag inte att någon annan i jibbvärlden skulle vara med och ge honom en match utan snarare åkare som Marcus Larsson, Henke W om man ska nämna några svenskar. Finns så klart en massa okända åkare som dessutom skulle klara sig riktigt bra i en sådan tävling.</p><p></p><p>Börja vara stolta över att ni är landsmän med en av de mest banbrytande åkarna genom skidåkningens historia istället för att vara avundsjuka på att det går bra för honom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="puderglidaren, post: 554835, member: 70115"] Tror knappt mina ögon! De flest på denna tråden måste vara helt slut. Jon är den bäste allroundåkaren som står på snö idag. Han behärskar allt. Är så klart inte bäst i världen på allt men fixa en tävling med Big Air, Puder, Extrem, Portar, Puckel, BC, Rails, m.m så garanterar jag att Jon står överts på pallen när alla grenar är avklarade. Tror inte ni begriper hur bra han åker skidor. Att kunna kladda runt i en Park på ett par skidor innebär inte att man är en allroundåkare. Tyvärr tror jag inte att någon annan i jibbvärlden skulle vara med och ge honom en match utan snarare åkare som Marcus Larsson, Henke W om man ska nämna några svenskar. Finns så klart en massa okända åkare som dessutom skulle klara sig riktigt bra i en sådan tävling. Börja vara stolta över att ni är landsmän med en av de mest banbrytande åkarna genom skidåkningens historia istället för att vara avundsjuka på att det går bra för honom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson slut som skidåkare?
Tillbaka
Topp