Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
jon olsson svergies 8:nde bäst klädda man
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NJohansson" data-source="post: 180038" data-attributes="member: 48533"><p>Det förvånandsvärda med detta anser jag snarare vara det faktum att en sådan utmärkelse kan röra upp så pass många och varierade känslor bland detta forums medlemmar. Kamrat Olssons kläder tänker jag inte kommentera, hur han väljer att klä sig eller inte klä sig bekommer mig inte över huvud taget.</p><p>Men som Wester så klokt säger så är all exponering av sporten fördelaktig för dess kvarlevnad och utveckling.</p><p>Då kvarstår det väl bara att gratulera Jon, för att utnämnas till Sveriges 8:e bäst klädde man är verkligen inte illa. Tack för mig vänner.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NJohansson, post: 180038, member: 48533"] Det förvånandsvärda med detta anser jag snarare vara det faktum att en sådan utmärkelse kan röra upp så pass många och varierade känslor bland detta forums medlemmar. Kamrat Olssons kläder tänker jag inte kommentera, hur han väljer att klä sig eller inte klä sig bekommer mig inte över huvud taget. Men som Wester så klokt säger så är all exponering av sporten fördelaktig för dess kvarlevnad och utveckling. Då kvarstår det väl bara att gratulera Jon, för att utnämnas till Sveriges 8:e bäst klädde man är verkligen inte illa. Tack för mig vänner. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
jon olsson svergies 8:nde bäst klädda man
Tillbaka
Topp