Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
jon olsson svergies 8:nde bäst klädda man
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebbe_h" data-source="post: 192588" data-attributes="member: 52654"><p>Kan väll säga som så att jag vart en aning skeptisk när Johan Lindeberg började designa skidkläder. Dom kom ju ut i en tid när de fortfarande bara sålde på märket och RIKTIGT DÅLIG design. "En tröja och ett JL tryck". Vart lite rädd att märkestrenden skulle följa med ut i backen. </p><p></p><p>Okej man ser fortfarande märket relativt tydligt men inget i stil med tröjorna. Nåväl så förstår jag inte vad som är skillnaden mellan Lindeberg och andra neonfärgade kläder. Hakar folk upp sgi på stilen eller på märket? Jag tycker det verkar som de flesta som klankar ner på JL, klankar ner på märket och inte stilen. Varför? </p><p></p><p>För att återgå till ämnet om Jon som bra klädd, så är det väll bara att konstatera att han har bedömts utifrån sin "street outfit" och itne hur han klär sig i backen. </p><p></p><p>För några år sedan så var jag ruggit anti JL och tiger of sweden för den delen. De var märken som sålde enbart till folk med pengar som ville visa att dom har pengar. Men det har förändrats och ingen kan säga nått annat. JL har slutat med att sälja märket och fokuserar nu kraften mot designen och hittils har dom gjort ett klart godkännt jobb. </p><p></p><p>Heder åt Jon som klär sig fräscht nytt och utan att sälja ut märket, (Eller ser ni något fett märke på kläderna han har på sig.) Även heder åt Johan Lindeberg som har insett att design är betydligt viktigare än märket..</p><p></p><p>PS.för övrigt så är jag trött på disskusioner om JL, finns tillräckligt med trådar för att kunna starta ett JL forum, nästan </p><p></p><p>Över och ut / sebbe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebbe_h, post: 192588, member: 52654"] Kan väll säga som så att jag vart en aning skeptisk när Johan Lindeberg började designa skidkläder. Dom kom ju ut i en tid när de fortfarande bara sålde på märket och RIKTIGT DÅLIG design. "En tröja och ett JL tryck". Vart lite rädd att märkestrenden skulle följa med ut i backen. Okej man ser fortfarande märket relativt tydligt men inget i stil med tröjorna. Nåväl så förstår jag inte vad som är skillnaden mellan Lindeberg och andra neonfärgade kläder. Hakar folk upp sgi på stilen eller på märket? Jag tycker det verkar som de flesta som klankar ner på JL, klankar ner på märket och inte stilen. Varför? För att återgå till ämnet om Jon som bra klädd, så är det väll bara att konstatera att han har bedömts utifrån sin "street outfit" och itne hur han klär sig i backen. För några år sedan så var jag ruggit anti JL och tiger of sweden för den delen. De var märken som sålde enbart till folk med pengar som ville visa att dom har pengar. Men det har förändrats och ingen kan säga nått annat. JL har slutat med att sälja märket och fokuserar nu kraften mot designen och hittils har dom gjort ett klart godkännt jobb. Heder åt Jon som klär sig fräscht nytt och utan att sälja ut märket, (Eller ser ni något fett märke på kläderna han har på sig.) Även heder åt Johan Lindeberg som har insett att design är betydligt viktigare än märket.. PS.för övrigt så är jag trött på disskusioner om JL, finns tillräckligt med trådar för att kunna starta ett JL forum, nästan Över och ut / sebbe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
jon olsson svergies 8:nde bäst klädda man
Tillbaka
Topp