Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon olsson Yniq
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 535554" data-attributes="member: 1008"><p>[USER=93773]@Hans-Peder[/USER]: Du borde faktiskt tagga ner lite, om folk inte gillar designen så ska dom få tycka så utan att du kommer och skjuter ner dom totalt. Vi förstår alla att du antingen är en vän till eller någon som bryr sig lite för mycket om vår käre Jon. Men det ger dig ingen rätt att bete dig som en skitstövel bara för att folk inte älskar allt han gör.</p><p></p><p>Om gogglarna; personligen gillar jag dom inte riktigt. Först och främst pga det alldeles för smala bandet. Pilotformen är dock ganska snygg men redan använd av Dragon/Scott (samma ram anno sent 90-tal) och Scotts T6 (har jag för mig den hette). Men att skapa en unik form när det gäller gogglar är mycket svårt.</p><p></p><p>Synfältet i dom är riktigt bra förövrigt. Men Carled och Jet, specs blir rätt svårt än så länge då dom nog är en bit från riktig produktion. Jons är riktiga prototyper, definitivt inget rebrandat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 535554, member: 1008"] [USER=93773]@Hans-Peder[/USER]: Du borde faktiskt tagga ner lite, om folk inte gillar designen så ska dom få tycka så utan att du kommer och skjuter ner dom totalt. Vi förstår alla att du antingen är en vän till eller någon som bryr sig lite för mycket om vår käre Jon. Men det ger dig ingen rätt att bete dig som en skitstövel bara för att folk inte älskar allt han gör. Om gogglarna; personligen gillar jag dom inte riktigt. Först och främst pga det alldeles för smala bandet. Pilotformen är dock ganska snygg men redan använd av Dragon/Scott (samma ram anno sent 90-tal) och Scotts T6 (har jag för mig den hette). Men att skapa en unik form när det gäller gogglar är mycket svårt. Synfältet i dom är riktigt bra förövrigt. Men Carled och Jet, specs blir rätt svårt än så länge då dom nog är en bit från riktig produktion. Jons är riktiga prototyper, definitivt inget rebrandat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon olsson Yniq
Tillbaka
Topp