Jon Olsson

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jon Olsson
Ja och vad äter han till frukost? Hade ju varit kul att veta för det som Jon stoppar i truten måste ju vara dunderkäk!

Lär er att det proffsen åker på är sällan det bästa. Jon åker givetvis på den utrustning han får mest pengar för att åka på. Dessutom så är det sällan de har samma utrustning som finns i butik.

Jon Olsson
Det är ett par Head Fr10 i spec. desigen som du inte får tag på!
SNÄLLA låt bli o fråga sånt här! Jon/Henke o alla andra åker på det som de får mest pröjs för att åka på.
Skulle du se ut precis som Jon, men åka som ett UFO garvar bara folk åt dig. Åk större och få andra att vilja härma dig istället...!

//

Jon Olsson
hehe skulle ju inte köpa sånna =) Skulle ju bara va kul och veta tänkte jag men nej :P

Jon Olsson
Men om han åker på det han får mest pengar för så fattar jag inte varför dom inte finns att få tag på? för då tjänar ju inte dom som pröjsar mest ett skit på det, eller?

För hade inte jon olsson åkt på head mad_trix så hade typ ingen åkt på den? så det tjänar ju head-company på!

Jon Olsson
Jag är trött på alla som tror att alla vill likna pro´s bara för att de ställer frågor om deras utrustning osv!

De som kan svaret på frågor kan väl svara och ni som inte har något att komma med kan väl läsa någon annan tråd.

En fråga till er är också eftersom att ni ogillar dessa frågor och snack om pro´s: Varför klickar ni ens på ett inlägg som heter "Jon Olsson"?

Ha de!

Jon Olsson
Och jag börjar bli trött på att läsa om alla som skriver samma ska hela tiden. den här tråden ställde en fråga. varför måste alla då klanka ner och säga som de alltid säger att det bara är drygt att läsa såna här trådar, så man inte ska härma proffsen??

varför inte bara strunta i att komma med sånna svar, och låta den här tråden vara en om jon olsson där alla som vill diskutera han och vad han har för pjuck göra det.

Jon Olsson
alla som frågar om va proffsen har för kläder eller pjäxor eller hjälmar... skaffa ett liv!! ha eran grej istället för att vara wonnabe jon olsson!!!

Jon Olsson
gå in på heads hemsida...gå in på team där finns han där står de ...vad har han har för skidor med :P:Pvilket du säkert inte vet :P haha

Jon Olsson
Varför inte bara vara saklig och svara på frågan? sen kan väl personen som ställde frågan gör vad han vill med informationen utan att ni spottar ur er spydiga kommentarer.

Jon Olsson
det är orelavant...
jag åker på ett par svarta.

den skönaste kommentar hörde jag för två års sedan, en dam i päls kom in i en butik och säger:
-Jag vill ha ett par pjäxor "top of the line"..
killen i kassan gick iväg och hämtade ett par och dammens kommentar var:
-Finns de bara i hallonröda???

där ser ni det är bara förgen som är relevant.
vita är bra om man inte vill synas, viter kamoflage...
det är grymt, som sommar är det m90 kammo som gäller.

Jon Olsson
Måste säga att jag är jävligt trött på alla dessa besserwissrar här på freeride (nojlas?)
Om du nu stör dig nått så fruktansvärt på sådanna frågor varför låter du då inte bli att svara på dem?
Grabben ställde en fråga vilket han troligen ville ha svar på, inte en utläggning om hur töntig man är om man undrar vad ens idol åker på.
Läter som om ni vill skydda Jon och de andra när ni lägger ut sådanna här svar vilket jag tycker är mer patetiskt än frågan han ställde.

TJAO

Jon Olsson
TheDanne sa:
Det är ett par Head Fr10 i spec. desigen som du inte får tag på!
SNÄLLA låt bli o fråga sånt här! Jon/Henke o alla andra åker på det som de får mest pröjs för att åka på.
Skulle du se ut precis som Jon, men åka som ett UFO garvar bara folk åt dig. Åk större och få andra att vilja härma dig istället...!

//
Fan va bra sagt!!! (Det sista)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp