Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1374" data-attributes="member: 10565"><p>AAAAAAAH !!!</p><p></p><p>Jag blir galen på folk som inte orkar kolla de grymma skidsidor på intenet efter resultat i de stora tävlingarna osv.........man hittar ju allt och det e ju på dom sidorna man lever........utan allt på internet skulle det vara svårt att överleva mellan de gånger man åker skidor</p><p></p><p>Kolla in sidor som freeze, freeskionline, freeskier. Det är enligt min mening de bästa skidsidorna!!!.......=)</p><p></p><p>Jag måste bara säga att alla borde hoppa mera, vad är bättre än luft under fötterna när man gör en volt eller snurr när det inte finns puder att tillgå.</p><p></p><p>/Gurrrrra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1374, member: 10565"] AAAAAAAH !!! Jag blir galen på folk som inte orkar kolla de grymma skidsidor på intenet efter resultat i de stora tävlingarna osv.........man hittar ju allt och det e ju på dom sidorna man lever........utan allt på internet skulle det vara svårt att överleva mellan de gånger man åker skidor Kolla in sidor som freeze, freeskionline, freeskier. Det är enligt min mening de bästa skidsidorna!!!.......=) Jag måste bara säga att alla borde hoppa mera, vad är bättre än luft under fötterna när man gör en volt eller snurr när det inte finns puder att tillgå. /Gurrrrra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon Olsson?
Tillbaka
Topp