Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
jon olssons mode blogg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ekebom" data-source="post: 776202" data-attributes="member: 90305"><p>Det handlar inte om att bli ägd, utan snarare om att jag ville ha lite vettig respons på mitt inlägg eftersom att jag faktiskt besvarade hans frågor, något jag uppenbarligen kunde ha struntat i..</p><p></p><p>Jag tog bort det jag skrev tidigare, då jag fick ett samtal utav hans gamla klasskamrat från Malung igår som hade berättat en del utav det som stod. Han bad mig att ta bort allt, eftersom att han tyckte det var onödigt att lägga upp sån skit om en person på en hemsida som denna där alla förstorar upp allt..</p><p></p><p>Ja, ajg tycker absolut att man ska kunna byta stil på KLÄDER hur ofta man vill. Men det var inte ett byte utav kläder som hans gamla vän syftade på, utan snarare personlighet..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ekebom, post: 776202, member: 90305"] Det handlar inte om att bli ägd, utan snarare om att jag ville ha lite vettig respons på mitt inlägg eftersom att jag faktiskt besvarade hans frågor, något jag uppenbarligen kunde ha struntat i.. Jag tog bort det jag skrev tidigare, då jag fick ett samtal utav hans gamla klasskamrat från Malung igår som hade berättat en del utav det som stod. Han bad mig att ta bort allt, eftersom att han tyckte det var onödigt att lägga upp sån skit om en person på en hemsida som denna där alla förstorar upp allt.. Ja, ajg tycker absolut att man ska kunna byta stil på KLÄDER hur ofta man vill. Men det var inte ett byte utav kläder som hans gamla vän syftade på, utan snarare personlighet.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
jon olssons mode blogg
Tillbaka
Topp