Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Jon Olssons nya dress!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MoaBajs" data-source="post: 103713" data-attributes="member: 40942"><p>Och jag ska inte säga att jag tycker att kläderna är jätte snygga, men de är ganska balla och det är kul för Jon..han sa ju att han ville börja ifrån scratch och designa kläder..han hade ju trots allt hjälpt oakley med det i fem år, och det gick bra, så det här kunde nog också gå bra sa han. Ok kläderna spelar stor roll, men det gör ju inte Jon till en sämre skidåkare..jag tror att han kan åka i praktiskt taget vad som hälst...han är ju ganska etablerad i toppen..skillnad om man är nybörjare..då kanske looken spelar större roll..ähh jag vet inte!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MoaBajs, post: 103713, member: 40942"] Och jag ska inte säga att jag tycker att kläderna är jätte snygga, men de är ganska balla och det är kul för Jon..han sa ju att han ville börja ifrån scratch och designa kläder..han hade ju trots allt hjälpt oakley med det i fem år, och det gick bra, så det här kunde nog också gå bra sa han. Ok kläderna spelar stor roll, men det gör ju inte Jon till en sämre skidåkare..jag tror att han kan åka i praktiskt taget vad som hälst...han är ju ganska etablerad i toppen..skillnad om man är nybörjare..då kanske looken spelar större roll..ähh jag vet inte!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Jon Olssons nya dress!
Tillbaka
Topp