Jon Olssons Videoblogg, KALLIS!

Doggystyle

Medlem
Haha!
Läste precis igenom alla komentarer på Jon olssons senaste avsnitt från Kallbadhuset på Gotland. Jävligt sura komentarer.
Är det bara jag som tycker att avsnittet va klockreeent!?

www.jon-olsson.com

Senast ändrad:
tycker att inslaget kändes lite tomt, förstår inte riktigt meningen med det? :/

Senast ändrad:
Hahaha, jag håller lätt med dig! Klockrent avsnitt! :D

Sjukt roligt med tjejerna i kön, "alla är här"

Rullator sa:
Om du någon gång kommer driva ett företag kanske du förstår vikten av marknadsföring. Men du får nog byta attityd och växa upp först.

kBerglund sa:
tycker att inslaget kändes lite tomt, förstår inte riktigt meningen med det? :/
Meningen med avsnittet är väl att visa hur de faktiskt ser ut på Kallis. I och med att Jon skrivit en del där och bloggat om stället kan det vara soft med en film.

Jag undrar vad Jon fick betalt för detta "reklamavsnitt"?

Inte jättestort underhållningsväre enligt mig.

Har nåra gamla jobbarkompisar som jobbar där. Så jävla soft det verkar.. DOm kan lixom säga till nån att jag tänker inte springa o servera dig här om du bara ska ha en öl.. så då beställer dom in ett par flaskor rosé o nåt helrör ist... Lite pengar endel har... :P

det sjuka med det är att det är grymt nice på kallis och nästan bättre på stranden utanför innan det blir drag på kallis, hur perverst det än låter när jag säger det.

(tyvärr..)

jävla stekar avsnitt, fattar inte hur man pallar leva med sig själv, någon som är med på bomba nästa "stockholmsvecka" ?

Jag mår illa. Hatar posers... men video bloggen är väl hel rätt eftersom skidsverige är fullt av posers...

grejen är väl ändå den att kallis är nice? vissa har mer pengar än andra, så är det. och man kan göra av med dem på d sättet man vill, t ex: spruta sönder något groggluder på kallis.

in stek we trúst

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp