Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon till stureplan...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tobski" data-source="post: 553469"><p>Jon må vara smart, lite av en smart biznezmän kanske. Men det återstår, vi alla här på freeride som kämpar för att få ihop kronan till den där sista skidresan innan säsongen är över vet hur mycket vi hatar dom där sliskiga-sluskisarna som åker till Åre endast för att besöka bygget. Deras stilar och personligheter är allt annat är trevligt. Dom stampar ned annat folk och är väldigt gärna bäst på det dom gör, torka sig i arslet med pengar. </p><p></p><p>Fick jag bestämma själv så hade jag mer än gärna viljat göra det om jag hade Tiger Woods till farsa eller så. Åka skidor är det bästa jag vet och vi som är på det spåret vet också att Jon är smart som försöker få ut pengar för mödan han gått igenom. Smart enligt mig men ändå inte vart han gör det, men det är upp till han. Jon är även en av dom väldigt få som är down-to-earth när det kommer till skidåkningen jämfört med massvis andra pojkar.</p><p></p><p>Att han är lite av en party-boy och så borde vi låta han vara, sen kan vi sitta här och motargumentera oss själva som jag gjorde, för det är både bra och dåligt tycker vi verkar det som. Jon dock, såg flera positiva ting än negativa, därav hans val skulle jag tro. </p><p></p><p>En dag kanske nån av oss står där och vill dela med oss men det kanske kostar allt för mycket. Börja tänk, Tanner och Jon är ett par av dom bästa men också ett par av dom som verkligen vill få sporten att utvecklas och få yngre och mer folk fram i branschen och fram i rampljuset (reflekterar på x-games t.ex.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tobski, post: 553469"] Jon må vara smart, lite av en smart biznezmän kanske. Men det återstår, vi alla här på freeride som kämpar för att få ihop kronan till den där sista skidresan innan säsongen är över vet hur mycket vi hatar dom där sliskiga-sluskisarna som åker till Åre endast för att besöka bygget. Deras stilar och personligheter är allt annat är trevligt. Dom stampar ned annat folk och är väldigt gärna bäst på det dom gör, torka sig i arslet med pengar. Fick jag bestämma själv så hade jag mer än gärna viljat göra det om jag hade Tiger Woods till farsa eller så. Åka skidor är det bästa jag vet och vi som är på det spåret vet också att Jon är smart som försöker få ut pengar för mödan han gått igenom. Smart enligt mig men ändå inte vart han gör det, men det är upp till han. Jon är även en av dom väldigt få som är down-to-earth när det kommer till skidåkningen jämfört med massvis andra pojkar. Att han är lite av en party-boy och så borde vi låta han vara, sen kan vi sitta här och motargumentera oss själva som jag gjorde, för det är både bra och dåligt tycker vi verkar det som. Jon dock, såg flera positiva ting än negativa, därav hans val skulle jag tro. En dag kanske nån av oss står där och vill dela med oss men det kanske kostar allt för mycket. Börja tänk, Tanner och Jon är ett par av dom bästa men också ett par av dom som verkligen vill få sporten att utvecklas och få yngre och mer folk fram i branschen och fram i rampljuset (reflekterar på x-games t.ex.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon till stureplan...
Tillbaka
Topp