Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon till stureplan...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pizzaaugust" data-source="post: 553792"><p>Så jävla äckliga blogginlägg nu. Handlar ju bara om hur han blir nedsprutad med skumpa. Även om han bloggar om allt som händer för han så är det väl för oss skidåkare den är till för egentligen. Han kan sluta skriva på engelska också nudå eftersom det inte riktar sig till världens skidscen. </p><p></p><p>För att citera jon "Very stureplanish" </p><p></p><p>Näe, tkr inte om ngt av detta. Bra skidåkning, bra event planeringar och bra pushande av sporten, Han har alltid varit en av mina idoler även fast han stil på skidåkning och kläder inte passar mig. Men i och med blogbytet och skillnaden på inläggen så krymper jon faktiskt lite i mina ögon. Tkr inte att stureplan och freeskiing passar jag heller. </p><p></p><p>Goin sellout! Säger att han lagt 40.000 på videobloggen?(tvek) Skippa videobloggen då och blogga bara vanligt.. Då är det bara domänen som kostar, Och dom pengarna har han ju sprutat upp ggr 100 nu redan sen han bytte hemsida. </p><p></p><p>Somsagt, very stureplanish!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pizzaaugust, post: 553792"] Så jävla äckliga blogginlägg nu. Handlar ju bara om hur han blir nedsprutad med skumpa. Även om han bloggar om allt som händer för han så är det väl för oss skidåkare den är till för egentligen. Han kan sluta skriva på engelska också nudå eftersom det inte riktar sig till världens skidscen. För att citera jon "Very stureplanish" Näe, tkr inte om ngt av detta. Bra skidåkning, bra event planeringar och bra pushande av sporten, Han har alltid varit en av mina idoler även fast han stil på skidåkning och kläder inte passar mig. Men i och med blogbytet och skillnaden på inläggen så krymper jon faktiskt lite i mina ögon. Tkr inte att stureplan och freeskiing passar jag heller. Goin sellout! Säger att han lagt 40.000 på videobloggen?(tvek) Skippa videobloggen då och blogga bara vanligt.. Då är det bara domänen som kostar, Och dom pengarna har han ju sprutat upp ggr 100 nu redan sen han bytte hemsida. Somsagt, very stureplanish! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon till stureplan...
Tillbaka
Topp