Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon till stureplan...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 553835" data-attributes="member: 45951"><p>Kom igen nu kids! Hur överraskade kan ni vara? Förstår att det måste kännas hårt när ni tycker att schtekarna lägger beslag på er skidåkarstjärna. Men han har väl alltid hängt lite med innebastuklubben runt stureplan? Men så häftigt är det inte runt svampen, slappna av lite. (Nej jag kommer inte in, på whiteroom utan att vifta med 500-lappar till vakten. Har bara råd att gå dit en gång i halvåret yadda yadda yadda) </p><p></p><p>När vintern kommer, skriver han säkert ett par rader om skidåkning också. Annars går det ju att spara bloggen som ett bokmärke och döpa det till "jon-olsson.com" och sedan lägga in stureplansadressen, så slipper man se den när man klickar på den. Man kan låtsas att är jons sida man klickar på? </p><p></p><p>Kan vi snacka om något viktigare? Som vilka bindningar jag ska ha på mina Völkl Katana. Funderar på ett par marker duke, men är inte säker.</p><p></p><p></p><p>Ps. Kommer det här på något sätt påverka E'dollo's rap karriär?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 553835, member: 45951"] Kom igen nu kids! Hur överraskade kan ni vara? Förstår att det måste kännas hårt när ni tycker att schtekarna lägger beslag på er skidåkarstjärna. Men han har väl alltid hängt lite med innebastuklubben runt stureplan? Men så häftigt är det inte runt svampen, slappna av lite. (Nej jag kommer inte in, på whiteroom utan att vifta med 500-lappar till vakten. Har bara råd att gå dit en gång i halvåret yadda yadda yadda) När vintern kommer, skriver han säkert ett par rader om skidåkning också. Annars går det ju att spara bloggen som ett bokmärke och döpa det till "jon-olsson.com" och sedan lägga in stureplansadressen, så slipper man se den när man klickar på den. Man kan låtsas att är jons sida man klickar på? Kan vi snacka om något viktigare? Som vilka bindningar jag ska ha på mina Völkl Katana. Funderar på ett par marker duke, men är inte säker. Ps. Kommer det här på något sätt påverka E'dollo's rap karriär? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Jon till stureplan...
Tillbaka
Topp